Friday 15 September 2017

Filled Under:

FULL Video Kedua Tersebar, Wanita Mirip Fathia Latiff Dilihat Bersama Natasha Elyzza

FULL Video Kedua Tersebar, Wanita Mirip Fathia Latiff Dilihat Bersama Natasha Elyzza



Satu lagi video yang menunjukkan wanita yang kelihatan mirip dengan pelakon Fathia Latiff kini menjadi tular di media sosial.

Dalam video itu yang juga bersiaran di Bigo Live, wanita mirip Fathia dilihat hanya bertuala ketika muncul di siaran Bigo secara tidak sengaja dan wajahnya kelihatan lebih jelas.


Bagaimanapun, dalam siaran itu rakan Fathia, Natasha Elyzza dilihat memarahi Netizen yang bertanya sama ada wanita yang berkemban dengan tuala itu Fathia.
Natasya dilihat menegur wanita itu yang dia sedang bersiaran di Bigo Live dan dibalas sambil berseloroh oleh wanita itu:

Itu sebab, lain kali kau jangan buat (Bigo Live) masa aku ada.
Mungkin tidak berpuas hati dengan komen-komen, Natasha juga kemudiannya mengakui wanita itu Fathia sambil bertanya apa masalah Netizen jika benar wanita itu Fathia dan bertanya jika Netizen yang menyaksikan siaran Bigo Live itu mempunyai masalah dengan artis.

Video itu boleh ditonton di bawah:

Sejak semalam, rakaman video Bigo Live Natasha Elyzza yang memaparkan seorang wanita mirip Fathia menari seksi sehingga menampakkan sebahagian payu dara tersebar di media sosial menyebabkan Fathia menerima kecaman hebat di Instagram.
Bagaimanapun, Fathia mengambil pendekatan tidak memberi komen ketika ditanya pemberita sama ada wanita itu benar dirinya. 




0 comments:

Post a Comment