Sunday 3 September 2017

Filled Under:

Gambar Romantik “Romeo & Juliet’ Nedim dan Nora dikecam, Ini reply kejam Nedim

Gambar Romantik “Romeo & Juliet’ Nedim dan Nora dikecam, Ini reply kejam Nedim

Sudah menjadi trend agaknya budak-budak yang baru mengenal IG ni mengecam semua benda yang diorang nampak di Instagram.


Terbaru, gambar-gambar percutian Nedim dan Nora dikecam kerana terlalu romantik? Apa masalah dengan otak kita sekarang? Semua perkara nak kecam? Malangnya komen daripada adik yang Nedim gelarkan sebagai budak ‘pimple’ ni telah dibuang. Kenapa Nedim gelarkan budak pimple? ‘Better’ korang usha sendiri…hehehe


Bila bermulanya komen oleh mereka-mereka yang dipanggil ‘haters’ dan ‘fans’ ini, Nedim pulak komen dengan begitu kejam sekali.

@4rifputh._ when you are legal talk to me , now do something about that ugly pimple on you face .

Kesian, Nedim siap offer untuk buat rawatan muka di @myclinic. Boleh sebut nama Nedim untuk dapatkan rawatan dengan harga diskaun lagi…hehehe


@my__clinic hook this pimple plantation kid out pls ! I’ll pay for it 😊 ! #imserious

Tidak cukup dengan itu, Nedim juga memberikan sedikit kata-kata nasihat untuk adik ‘pimple’




@titystella 😂😂😂 this little fart trying to tell me how I should live my life while he look barely legal to own one ! 🤦‍♂️ , @4rifputh._ nak senang dan berjaya jangan benci atau dengki dengan kehidupan orang lain , kalau saya jadi Adik , saya ambil ilham utk jadi Lebih baik dari saya , Dunia ni ibarat roda , jangan terlalu taksub cari salah orang lain , cermin diri, jadi lebih baik dari anda hari ni , btw saya punya muka licin pasal pergi ke MyClinic dekat damansara , try it out maybe when you lose that big ass pimple you would be able to comfortably look at yourself in the mirror 😬cakap nama saya you will get discount InsyaAllah .

Mesti tak selesa kan berbulan madu ada jer org tangkap gambar. Tapi Malaysia tak seteruk hollywood lagi.. keep calm and love nora danish! Selamat bercuti.




0 comments:

Post a Comment